Random

Yow.
okej nu ska jag skriva av mig, som fan ( I think )
så vart ska man börja..
skolan började, allt började skiiiiit. inget var på plats, jag var inte på plats, ni var inte på plats!
så kom rutinerna, allt började falla på plats, men det vi inte märkte var att folk hade ändrats. hm nej där har jag fel.
vi märkte att dom hade ändrats men vi ville inte inse det. så hur ska vi inse detta då.
vi kan inte bara låta det gå tills att vi blir backstabbade så att vi ska inse. då är det försent, eller?
sen lär vi känna nytt folk, Mycket folk. eftersom att allt hänger ihop så lär man känna rätt jäkla mycket folk.
om du lär känna en så har denne någon kompis och denne har fem andra kompisar, and so on, I think you get it.
man blir glad över dessa nya och sedan börjar man tvivla på dom, allt mer o mer, och dina riktiga vänner vetu att du har men ni har inte tid för varandra så man kan väl säga att allt bara sakta men säkert... rasar samman?
men vi ska väl vara positiva och vara glada över dom vi har antar jag. vi måste lära oss att vara tacksamma.
enough with the negative.
För er som inte visste så hade jag och Martin Forsmoo spelning för en vecka sedan och det gick rätt bra!
responsen var Fantastisk. har aldrig varit så glad. när vi hade spelat klart de 9 låtar vi hade på schemat ville publiken höra mer, så vi tog nåra repriser. efter spelningen vare kö för att komma fram till själva "scenen". kände lite "15 minutes of fame" där, men nu ska ja inte få för mkt luft men så vare faktiskt. så gulliga alla var, kram efter kram, tack efter tack. wow säger jag bara.
klippen blev upplagda på youtube och sedan länkade på facebook och dagen efter var min facebook full av logginlägg, kommentarer, meddelanden osv, min mobil fick sms efter sms, och jag kunde inte fatta att folk verkligen tyckte om oss så mycket. blev kontaktad av en person, och vi gör väl ett hemligt litet projekt för tillfället, kommer inte avslöja något för tidigt, hihi! och jag läste min logg om och om igen för att verkligen försäkra om att jag inte läst fel. wow.
http://www.youtube.com/watch?v=1ZT8aL5YAlk
http://www.youtube.com/watch?v=DV5LQClDUbs
så!
nu är jag klar (a)
Peace & Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0