myay.

okej, jag fattar inte att detta är tredje (?) inlägget i rad (?) . men så äre serniii. okej okej, vad ska vi skriva om idag? hm dagen var inte så jättebra, hade ingen lust att jobba på Ngn lektion (skräll?) bad, (yay..) fredagsensemblen ( <3 ! ) mmh älskar det näre låter bra (vilket inte är ofta ) hahaha neh skoja det låter sjukt bra när alla gör sitt bästa och det är ganska ofta :) glad att jag är med där iaf =)
så vad händer ikv? PLUGG, får ta igen det jag missat de senaste dagarna, varit lite off så. och vad händer i helgen? hmm. mkt.
men ah. nu är jag en känd sångerska iaf om ni inte visste det. neh inte direkt, I wish men.
ah visste ni att drömmar går i uppfyllelse? tro mig dom gör det, även fast man känner att man nått botten, så kan man vara säker på att det inte finns ngt värre än just det. och den enda vägen är då Upp, mot toppen, och dit är jag påväg just nu!
Peace & Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0