Ingen rubrik?

yow dudes and dudettes.
vad ska man säga, veckan börjar inte Alls bra känns d som.
det var jättekallt imorse och inte nog med det, man måste cykla till skolan i denna kyla, väskan väger 7 kilo, minst.
kul kul.
har kollat in flera bloggar de senaste veckorna faktiskt och asså, varför bloggar man egentligen?
det började väl som en trend.. ? elr hare blivit en trend?
så vad gör man när man bloggar? skapar man en helt annan person, elr äre då man är sig själv?
det kan vara skönt att bara få ut "allt", fast alla ändå inte förstår, om ni förstår vad ja menar...
hah, fattar inte varför jag skriver "ni" knappast mer än 1 som läser min blogg.. haha, aja som sagt, jag får ut saker på detta sätt, d rätt gött ibland ändå.
vissa skriver på så olika sätt och andra försöker bara kopiera dom där kända elr en lokalkändis.. lite mobbat men.
en bloggare brukar juh alltid ställa frågor till sina läsare så dom ska kommentera mer så OM jag ens har ngn
så; hur göru näru bloggar och vad tkru är bra o dåligt, skapar du en ny personlighet elr äru dig själv, äre bra elr dåligt? : )
Peace & Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0