Home sweet home.

okej okej DUDES.
snabb update!
varit i sthlm från fredagen till söndagen, och kom hem för ngn timma sen
i sthlm vare väl ganska så mkt som hände på så lite tid!
fredagen vare väl inte överdrivet mkt, men lördagen var händelserik, gick upp 07.00 , drog till syrran
och började fixa inför dopet, så bra som vi alla är så glömde älskade mami min klänning hemma
men det löste sig snabbt. :) sen var dopet, och ah så fick man vara fotografen.. yey.
slänger upp en bild på mig och min mormor som jag inte skulle kunna
leva med en enda dag utan! från dopet :)
sen typ senare på kvällen vare fest på restaurangen(inget med dopet o göra), feeeeettt kul. sen vare typ 'efterfest' hos älskade
b-vännerna, massa talk och tears, bäst. sen vare sängen 03.30! woho. finally liksom
fick ett samtal av ngn madame som ville ha med mig i stans luciatåg, blev superglad att dom frågade
så jag tackade ja!
I veckan kommer kappan och skorna! can't wait! kommer ladda upp bilder på dom här på bloggen
och skriva ut vart jag köpt dom och pris just incase someone wonders :)
nu ska jag ta en snabb dusch och sedan plugga.
Peace & Love.

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Finaste tjejen :)

2010-11-15 @ 17:02:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0