oh.

tänkte att jag härmed ska bli MKT duktigare på o blogga, ska försöka blogga minst en gång i veckan
så nu har ni mitt ord på d också.
så vad har hänt denna vecka?
tittade på Despicable Me i måndags, varit med Malin min underbara kusin i tisdags, varit med underbara Martina och bakat bullar i onsdags, Hääärliga båtar ;), lärde mig He's A Pirate på piano i torsdags och idag har jag o mamma börjat dagen med att dra till stan en sväng sedan tog vi en glass, mysigt, sen ringde min underbara kusin Patricia så to vi d lugnt och sen käka tacos med min bror, kärlek på familjen elr? Yes.
dagen började även helt Perfekt, finns väl inget bättre än o vakna till en underbar röst ;) 

Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0